توضیحات محصول
با نرم افزار اتوماسیون اداری آدا می توانید تمام فرآیندهای ثبت نامه ها، اسناد و فرم ها در سازمان خود را بصورت یکپارچه و مکانیزه مدیریت کنید و فرآیند سنتی مکاتبات در سازمان خود را تسهیل دهید. این امکان برای سازمانها فراهم است تا با مدیریت اسناد بصورت الکترونیکی و ارجاع درون سازمانی مکاتبات و استفاده از کارتابل شخصی در نرم افزار اتوماسیون اداری آدا، پیگیری و فراخوانی مکاتبات و اسناد خود را بدون صرف هزینه های اضافی و نرم افزارهای جزیره ای انجام دهند و مدیریت مناسبی در زمان و نیروی انسانی داشته باشند. همچنین با استفاده از امکانات جامع اتوماسیون اداری آدا از جمله کارتابل شخصی و سطوح دسترسی جامع برای کاربران و جستجوی پیشرفتته جهت فراخوانی و پیگیری مکاتبات خود، از امنیت اطلاعات محرمانه اسناد سازمان خود نگهداری کنید. گزارشات متنوع اتوماسیون اداری آدا به شما کمک میکند تا در کسری از ثانیه فرآیند سازمان خود را بررسی و بازدهی آن را افزایش دهید.