جستجو در خرمشهر اَپ

اگر می خواهید جزو فروشندگان و تامین کنندگان خرمشهر اَپ باشید ، می توانید برای ثبت نام روی لینک مقابل کلیک کنید
همه دسته ها
    منو بستن

    بوتاکس زیر بغل MASPORT - (20 دقیقه)


    تعریق بیش از حد زیر بغل یکی از مشکلات شایعی است که باعث ایجاد ظاهر ناخوشایند بر روی لباس و همچنین حس بد برای فرد می‌شود. امروزه با تزریق بوتاکس زیر بغل این مشکل به طور کامل درمان می‌شود.
    : 1400/05/09
    : 0 - 0 تومان
    0 17 0 عملکرد : خیلی ضعیف
    800,000 تومان
    توضیحات محصول

    همه چیز درباره بوتاکس زیر بغل

    یکی از مشکلاتی که آغاز فصل گرما برای بسیاری از افراد به وجود می‌آورد، تعریق زیاد و بوی ناخوشایندی است که از آن ناشی می‌شود. علت تعریق زیاد در این افراد را عفونت‌های میکروبی غدد زیر بغل می‌دانند که تولید عرق‌های زرد و عفونی را به دنبال دارد. با وجود این عارضه تعریق قسمت زیر بغل حتی در هوای سرد و بدون انجام هیچ فعالیتی روی می‌دهد. در برخی موارد نیز علت این تعریق زیاد به عوامل وراثتی و یا بیماریهای عصبی مانند اضطراب بر می‌گردد. اغلب این عارضه با داروها و رژیم‌های خاص غذایی که از سوی پزشکان توصیه می‌شود درمان نشده و نتیجه قطعی حاصل نمی‌گردد.
    از طرفی مصرف دئودورانت‌های حاوی آلومینیوم کلراید و داروهای خوراکی مانند پروبانتین، تاثیری مقطعی داشته و قادر به کنترل میزان تعریق ناحیه زیر بغل نیستند. اما در حال حاضر برای درمان این عارضه از روش تزریق بوتاکس استفاده می‌شود. تزریق بوتاکس برای درمان تعریق در زیر بغل بدون عوارض بوده و مشکلی برای بیمار ایجاد نمی‌کند. البته در صورتی که پزشک معالج دارای تجربه و مهارت کافی در این باره باشد.

    بوتاکس زیر بغل

    درمان تعریق زیر بغل با بوتاکس

    بوتاکس یک نوروتوکسین ایجاد شده از باکتری‌های به وجود آورنده بوتولیسم است. نوروتوکسین نوعی سم برای سلول‌های عصبی محسوب می‌شود و بوتولیسم هم نوعی مسمومیت غذایی می‌باشد. 
    از بوتاکس ابتدا برای کاربردهای زیبایی و جوانسازی پوست استفاده می‌شد زیرا این ماده با قابلیت فلج کردن موقت عضلات، باعث از بین رفتن چروک‌های صورت می‌شود. از موارد دیگر استفاده از بوتاکس می‌توان به درمان بیماری‌های عصبی مانند میگرن، اسپاسم عضلانی و هایپرهیدروزیس اشاره کرد.
    هایپرهیدروزیس اصطلاحی پزشکی برای توصیف تعریق بیش از حد می‌باشد و به هر گونه تعریق غیر طبیعی اطلاق می‌گردد.  

    درمان تعریق زیاد زیر بغل با بوتاکس

    نحوه درمان تعریق زیر بغل با تزریق بوتاکس

    نحوه درمان تعریق زیر بغل با بوتاکس به این صورت است که ماده بوتاکس در 10 الی 15 نقطه از ناحیه زیر بغل تزریق شده و باعث مسدود شدن عصب‌های فعال کننده غدد تعریق می‌شود. در هنگام افزایش دمای بدن طبق یک فرایند طبیعی، غده‌های عرق توسط سیستم عصبی فعال می‌شوند. طی این فرایند، بدن سعی می‌کند دمای خود را به صورت خودکار کاهش دهد. در افرادی که به هایپرهیدروزیس مبتلا هستند اعصاب فعال کننده غدد تعریق دچار بیش فعالی هستند.
    با تزریق مستقیم بوتاکس به ناحیه زیر بغل اعصاب بیش فعال غدد تعریق فلج می‌شوند و زمانی که اعصاب نتوانند پیام تعریق را منتقل کنند، تعریقی صورت نخواهد گرفت. شما در زمان تزریق بوتاکس هیچ گونه دردی احساس نخواهید کرد. بعد از گذشت چند روز از انجام تزریق، میزان تعریق شما تا حد زیادی کاهش یافته و بتدریج متوقف می‌شود. 
    نکته قابل ذکر برای کسانی که دچار تعریق زیاد در این ناحیه هستند این است که می‌توان با اتمام تاثیر درمان با بوتاکس مجددا برای انجام فرایند درمان اقدام کرد. این کار می‌تواند تا زمان بهبودی کامل ادامه داشته باشد. طبق نظر پزشکان متخصص در این حوزه، تزریق بوتاکس بایستی بین 6 الی 9 ماه ادامه‌دار باشد. حتی در برخی موارد تا 12 ماه هم می‌تواند ادامه یابد. تزریق بوتاکس باعث می‌شود تا اعصاب سمپاتیک به حد نرمال خود برسد و این امر تا حد زیادی تحریک پذیری این اعصاب را کاهش می‌دهد و بدین ترتیب عارضه تعریق زیر بغل برطرف می‌شود.

    تزریق بوتاکس زیر بغل

    فواید بوتاکس زیر بغل

    در صورت انجام فرایند تزریق بوتاکس در محیطی بهداشتی و تحت نظر یک پزشک مجرب، هیچ گونه عوارضی برای غدد لنفاوی ایجاد نخواهد شد به این دلیل که عمق نفوذ کمی داشته و به این غدد دسترسی نخواهد داشت. 
    ماندگاری تزریق بوتاکس با هدف از بین بردن تعریق زیر بغل در افراد مختلف متفاوت است اما بطور کلی بین 6 ماه الی یک سال ماندگار خواهد بود. در صورت رضایت کامل از این درمان می‌توانید مجددا برای انجام آن اقدام نمایید. با انجام بوتاکس به تدریج از میزان تعریق زیر بغل شما کاسته شده و می‌توانید به راحتی به فعالیت‌های روزانه خود بپردازید.
    اثرات بوتاکس معمولا بعد از یک هفته پدیدار می شوند و برای دستیابی به نتیجه مطلوب باید هر 6 ماه این درمان تکرار شود.
    غالبا میزان رضایت مندی بیماران از این روش درمانی بالا بوده و بعد از تزریق بیمار می‌تواند در محل کار خود حضور یابد.

    فواید بوتاکس زیر بغل

    عوارض تزریق بوتاکس در زیر بغل

    از جمله شایع ترین عوارضی که در نتیجه انجام بوتاکس زیر بغل می‌تواند بروز کند عبارتند از:
    تعریق در محل هایی به غیر از زیر بغل

    • تورم
    • سوزش
    • درد در محل تزریق بوتاکس

    همچنین ممکن است عوارضی مانند سردرد و گر گرفتگی بروز کند. احتمال اینکه عارضه‌ای جدی در پی انجام بوتاکس زیر بغل ایجاد شود بسیار کم است. بروز عوارض جدی زمانی محتمل است که بوتاکس کل بدن بیمار را تحت تاثیر قرار بدهد.
    بروز این عوارض می‌تواند طی چند ساعت، چند روز یا چند هفته خود را نمایان کند. از جمله عوارض نادر ولی جدی این فرایند عبارتند از:

    • حالت تهوع
    • خارش
    • درد و ضعف عضلانی موقت
    • سفتی مفاصل
    • درد در ناحیه زیر بغل 
    • مشکلات بینایی و تنفسی
    دیدگاهی وجود ندارد
    تنها کاربران عضو می توانند دیدگاه خود را بنویسند

    ورود به سیستم
    فقط کاربران ثبت نام شده می توانند با تامین کننده گفتگو کنند

    ورود به سیستم
    بازدید از محصول (6)