جستجو در خرمشهر اَپ

اگر می خواهید جزو فروشندگان و تامین کنندگان خرمشهر اَپ باشید ، می توانید برای ثبت نام روی لینک مقابل کلیک کنید
همه دسته ها
    منو بستن

    تزریق فیلر گونه (1 ساعت)


    فیلر گونه برای حجم دهی صورت و از بین بردن چین و چروک استفاده می شود. نتیجه آن بسته به نوع محصول معمولا یک تا دو سال طول می کشد. بعد از تزریق فیلر نیاز به استراحت ندارید. فیلر به بازگشت حجم از دست رفته در ناحیه وسط صورت کمک کرده و ظاهر جوان تری به شما می بخشد.
    : 1400/05/09
    : 0 - 0 تومان
    0 17 0 عملکرد : خیلی ضعیف
    3,500,000 تومان
    توضیحات محصول

    فیلر گونه چیست؟

    فیلر گونه برای حجم دهی صورت و از بین بردن چین و چروک استفاده می شود. با بالا رفتن سن انعطاف پوست کاهش پیدا کرده و ماهیچه های صورت ضعیف می شوند. این اتفاق باعث تغییر حالت صورت شده و گونه های شما را خالی می کند. فیلرها راه مناسب و موقتی برای حجم دهی به صورت و کاهش خطوط و چروک می باشد. 

    فیلر گونه چیست؟

    بهترین برندهای فیلر گونه

    بیشتر محصولات آرایشی برای حجم دهی به صورت از هیالورونیک اسید استفاده می کنند. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی و چسبناک بوده که رطوبت پوست را نگه می دارد. این ماده در محصولات زیبایی و درمانی استفاده می شود.

    هم اکنون دو نوع هیالورونیک اسید در سازمان های دارویی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. ژوودرم با حجم XV یک هیالورونیک اسید ژل گونه و قابل تزریق است و به منظور حجم دهی به صورت برای افراد سن بالا استفاده می شود.

    ژوودرم به بافت صورت تزریق می شود و قسمت های چروک شده را مرطوب و صاف می کند. این ماده حاوی لیدوکائین است و تزریق آن با بی حسی موضعی برای کاهش درد انجام می شود.

    دیدگاهی وجود ندارد
    تنها کاربران عضو می توانند دیدگاه خود را بنویسند

    ورود به سیستم
    فقط کاربران ثبت نام شده می توانند با تامین کننده گفتگو کنند

    ورود به سیستم
    بازدید از محصول (7)