جستجو در خرمشهر اَپ

اگر می خواهید جزو فروشندگان و تامین کنندگان خرمشهر اَپ باشید ، می توانید برای ثبت نام روی لینک مقابل کلیک کنید
همه دسته ها
    منو بستن

    سرم رتینول 1% اوردینری


    محلول پایدار و بدون آب 0.5٪ رتینول خالص این محصول حاوی مواد موثره ای به نام رتینوئید مناسب جهت بازسازی سلولی و بهبود بافت پوست می باشد. موثر جهت تغییر رنگ و از بین بردن اسکار
    : 1400/04/09
    : 20,000 - 50,000 تومان
    58 23 6 عملکرد : خیلی خوب
    دسترسی: 1 در انبار
    400,000 تومان
    تاریخ آماده سازی: 2 تا 3 روز کاری
    توضیحات محصول

    سرم های اوردینری محصولاتی هستند تولید شده در کشور کانادا که با تکنولوژی (mono-ingredient)  با هدفمندی بیشتری  و عمق نفوذ بالاتری به دنبال رفع مشکلات پوستی میباشد.

    این محصول اوردینری تک ماده حاوی رتینول با درصد کم، یک محصول ویژه ای است برای به تاخیر انداختن روند پیری پوست که با مصرف منظم آن شاهد برطرف شدن خطوط و چروک ها در سنین پایین تر از 35 سال خواهید بود. درواقع اگر پوست شما بیشتر به مراقبت و پیشگیری برای جوان ماندن نیاز دارد رتینول بسیار مناسب است چرا که در صورت اهمیت ندادن به خطوط ریز به مرور زمان به خطوط عمیق تر و چروک تبدیل میشوند. رتینول نوعی لایه بردار با خاصیت جوانسازی می باشد که لازمه ی انواع پوست میباشد. همچنین به دلیل دارا بودن خاصیت جهت کنترل ملانین ها  در درمان لک ها(ملاسما،ناشی از آفتاب و یا افزایش سن) و جای جوش ها میتواند بسیار موثر عمل کند.

    نکته:

    1. در مراحل اولیه امکان تحریک، قرمزی و لایه برداری مخصوصا در نواحی اطراف چشم و لب وجود دارد در نتیجه توصیه میشود قبل از استفاده ابتدا تست کرده(جهت نداشتن حساسیت) و سپس از دفعات مصرف پایین در هفته شروع کنید.(مثلا ابتدا 3 روز در هفته تا 1ماه) و همچنین میتوانید برای شروع از 0.2% شروع کرده و کم کم به سمت 1% پیش بروید.
    2. رتینوئیدها می توانند پوست را نسبت به اشعه ماوراء بنفش حساس تر کنند. هنگام استفاده از رتینوئیدها محافظت در برابر آفتاب بسیار مهم است. این محصول نباید همراه با سایر رتینوئیدها از جمله رتینول یا رتینوئیک اسید استفاده شود. این محصول درمانی برای آکنه نیست. پوست مستعد آکنه ممکن است در چند هفته اول استفاده از هر شکلی از رتینوئید از جمله موارد استفاده شده در این فرمولاسیون، افزایش موقت آکنه را تجربه کند.
    3.  در صورت بروز تحریک مداوم، مصرف را متوقف کرده . تست پچ قبل از استفاده توصیه می شود. دور از دسترس کودکان نگه دارید

    طریقه مصرف: مقدار کمی از آن را شب ها ، بعد از سرم های برپایه آب(مثل هیابورونیک اسید) اما قبل از کرم یا سرم های سنگین تر، روی صورت بمالید. همچنین با سایر درمان های رتینوئیدی استفاده نشود. از قرار گرفتن در معرض  خورشیدبدون محافظت خودداری کنید.

     

    تست پچ:

     

    تست پچ روشی آسان برای کمک به پیش‌بینی واکنش اولیه منفی به محصول جدید است. توصیه می شود قبل از استفاده از هر محصول جدید در روتین پوستی خود یک تست پچ انجام دهید. ما یک روش کلی برای انجام تست پچ خود را بر اساس نوع محصول در زیر بیان کرده ایم.

     

     

     

    • مقدار کمی از محصول را روی ناحیه تمیزی از پوست بالای ساعد بمالید.
    • ناحیه را خشک نگه دارید.
    • اگر محصول دارای مدت زمان مشخصی برای استفاده است، پس از سپری شدن این زمان آن را بشویید. در غیر این صورت پس از 24 ساعت شستشو دهید.
    • اگر قرمزی، سوزش، خارش، تاول یا سوزش در هر زمانی در طول آزمایش مشاهده شد، از این محصول استفاده نکنید.

    حجم محصول: 30ML

     

    دیدگاهی وجود ندارد
    تنها کاربران عضو می توانند دیدگاه خود را بنویسند

    ورود به سیستم
    فقط کاربران ثبت نام شده می توانند با تامین کننده گفتگو کنند

    ورود به سیستم
    مشخصات محصول
    حجم(میلی لیتر) 30
    نوع استفاده محصول
    بازدید از محصول (8)